در دیدار نماینده محترم مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی بر ضرورت جذب سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی تاکید شد.

خانم دکتر عفت شریعتی نماینده محترم مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای شرکت عنوان نمود: تولیدات واحدهای صنعتی شهرستان زرند مورد توجه قرار گیرند و شرایط برای سرمایه گذاری بیشتر در شهرکهای صنعتی فراهم شود و مجلس نیز نهایت همکاری جهت حمایت از صنایع کوچک و تکمیل زیرساختهای شهرکهای صنعتی را بکار خواهد بست.

در ادامه مجید غفاری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان به زیرساخت های ایجاد شده در شهرکها و نواحی صنعتی زرند و کوهبنان اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود صنایع بزرگ مانند فولاد و قطران در منطقه، ایجاد صنایع پایین دستی و صنایع کوچک در شهرکها و نواحی صنعتی کمک شایانی به حل مشکل اشتغال خواهد نمود.

در نهایت مقرر شد جهت استقبال بیشتر از شهرکها و نواحی صنعتی شهرستانهای زرند و کوهبنان، بسته حمایتی و مشوق های سرمایه گذاری توسط شرکت شهرکهای صنعتی تهیه و با نظارت نماینده محترم شهرستانهای مذکور اجرایی گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *