مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان از رونمایی سامانه سککوک با حضور سرپرست معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری گفت: این مراسم که با حضور ریاست اتاق بازگانی کرمان ، صاحبین صنایع وهمچنین شرکت های دانش بنیان برگزار گردید که بعد از رونمایی این سامانه اطلاعات کامل درباره انواع خدمات، چگونکی کارکرد و نحوه استفاده از آن به اطلاع حاضرین رسید.

در ادامه مصاحب افزود: اکنون در دنیا شیوه های مختلف تامین مالی در حال استفاده است اما ما فقط منابع بانکی را می شناسیم امروز سامانه سککوک یکی از زیرساخت لازم برای دسترسی به این منابع را درقالب برات الکترونیک فراهم کرده است و این یک مسیر جدید در ایران است که باید قدر آن را دانست.

وی افزود: برات الکترونیک نوعی تضمین برای تامین نیاز صنایع همچون تامین مواد اولیه را بسیار اسان نموده است که تا کنون صنایع مختلفی در آن ثبت نام نموده اند که امید وارم با افزایش آن ها هم پوشانی بیشتری در صنایع مختلف صورت گیرد که از مزایای این هم پوشانی ها توسعه صادرات و تسهیل در وصول مطالبات ارزی و … است که امید وارم با همکاری واحد های صنعتی سرعت بیشتری پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *