به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، “اصغر مصاحب” به ‌سمت سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد.

“علیرضا رزم حسینی” در حکم انتصاب “اصغر مصاحب” آورده است: “نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به‌ سمت سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب می‌شوید.

انتظار دارم در چارچوب مفاد اساسنامه و شرح وظایف مقرر آن سازمان نسبت به انجام وظایف و امور محوله تلاش نمایید.

توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال مسألت دارم.”

اصغر مصاحب که از سال ۱۳۹۷ تا کنون، عضو هیأت مدیره و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است، متولد سال ۱۳۵۴ در نایین و دانش آموخته DBA و MBA مدیریت عالی کسب و کار با گرایش استراتژیک، کارشناسی ارشد علوم اجتماعی ـ جامعه شناسی و کارشناسی مهندسی برق ـ الکترونیک است.

عضو هیأت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و پیشرفته، عضو هیأت عامل و معاون مرکز آموزش بازرگانی مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مشاور مرکز بهره‌وری مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، مدیر اطلاع ‌رسانی، بازاریابی و فنآوری اطلاعات مؤسسه آموزشی و پژوهشی صنایع و معادن، مدیر فنآوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و مشاور شبکه علمی کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از جمله سوابق اجرایی مصاحب می‌باشد.

وی همچنین عضویت یا دبیری شوراها و مجامع متعددی را در وزارت صنعت، معدن و تجارت، از جمله کمیسیون اصلی نظارت بر تأسیس و فعالیت تشکل‌های تخصصی صنعتی و معدنی، کمیته ساختار و فنآوری‌های مدیریت، کارگروه راهبری توسعه خدمات الکترونیک، کمیته انتصابات، کمیته راهبری نظام پیشنهادها، شورای فنآوری اطلاعات و ارتباطات، شورای آموزش، پژوهش و فنآوری، شورای راهبری توسعه مدیریت، کمیته سرمایه انسانی، ستاد بودجه عملیاتی، کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری، کمیته اجرایی جشنواره پژوهش، ستاد حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و … عهده ‌دار بوده است.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طی دو سال متوالی نیز به‌عنوان مدیر نمونه وزارت صنعت، معدن و تجارت در جشنواره شهید رجایی برگزیده شده است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از آبان ۱۳۹۷ تا کنون با مدیریت محسن صالحی‌نیا اداره می‌شد، که یکشنبه هفته گذشته به‌عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب شد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۱ شهرک و ۳۲۲ ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۷۷ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فنآوری، ۳۷ مرکز خدمات فنآوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فنآوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۸۷ هزار و ۸۶۳ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۶ هزار و ۴۱۳ واحد صنعتی و سه هزار و ۵۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۳۵ هزار و ۵۵۷ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *