مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان از راه اندازی مجموعه فرهنگی و ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سرمایه گذاری بخش خصوصی خبرداد.
به گزارش رولبط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان طی جلسه مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان مجید غفاری گفت: لزوم ایجاد فضای ورزشی کاربردی در شهرک های صنعتی با توجه به جمعیتی که در شهرک های بزرگ استان مستقر است این نیاز بیش از پیش ضروری می رسدبعنوان مثال چیزی حدود ۴ تا ۵ هزار نفر کارگر در شهرک صنعتی شماره۱ در حال کارند و ۱۰۰۰ نفر جمعیت ساکن داریم که بعنوان نگهبان و سایر خدمات مستقر هستند و امکاناتی ندارند.
وی افزود: یکی از مهمترین بحث های ما بحث ورزش کارگری و سلامتی کارگزان واحد های صنعتی است که بسیار ضروری و مهم است زیرا نیروی انسانی از مهمترین سرمایه های ما در استان هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ما آمادگی هر گونه همکاری لازم را داریم کما اینکه اکنون بخش خصوصی ما بواسطه هیات تنیس این آمادگی را دارد در زمان بسیار کوتاهی زمین تنیس را با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی کرمان ۱ راه اندازی کند.
امیری خراسانی افزود: ما این آمادگی را داریم در صورت مشارکت شرکت شهرک های صنعتی اقدام به ساخت مجموعه ورزشی نماییم یا در صورت علاقمندی با توجه به پتانسیل شهرک صنعتی شماره ۱ با جذب بخش خصوصی یک مجموعه فرهنگی و ورزشی راه اندازی کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *