مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان از برگزاری فستیوال نوآوری های حوزه سلامت با حمایت شرکت شهرک های صنعتی کرمان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان مجید غفاری گفت: بعنوان متولی فن بازار منطقه ای با همکاری پارک فناوری پردیس و فن بازار ملی ایران و شرکت فرابورس ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر نهاد ها با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و رونق مبادلات فناوری که یکی از مصادیق آن حمایت از طرح های نوآورانه و اختراعات به منظور جذب سرمایه گذار برای تجاری سازی آنها اقدام به برگزاری فستیوال نوآوری های حوزه سلامت نمودیم.
وی افزود: این فستیوال در حوزه های سلامت و دارو ، سلامت و ملزومات ، سلامت در بلایا ، سلامت در صنعت ، سلامت و محیط زیست ، سلامت و فناوری اطلاعات برگزار شد که مصوبه اولین شورای راهبردی فن بازار منطقه ای کرمان بوده است.
غفاری گفت: در مجموع ۱۳۰ طرح به دبیرخانه فستیوال از سراسر کشور ارائه و در نهایت طی چند جلسه داوری تعداد ۴۰ طرح برتر انتخاب که از بین آنها تعداد ۸ طرح برگزیده انتخاب شدند .
وی در ادامه گفت: این فستیوال که با حضور ۶۰ سرمایه گذاران و تولید کنندگان در راستای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان به منظور تجاری سازی اختراعات این حوزه از طریق معامله / جذب سرمایه گذار و برگزار شد. ۸ اختراع برتر و حائز شرایط نیز در روز برگزاری فستیوال به سرمایه گذارن معرفی و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری ۶ نشست رو در رو فراهم گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *