مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از دیدار مدیران شرکت شهرک های صنعتی با امام جمعه کرمان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری طی دیدار با امام جمعه کرمان گفت: کرمان دارای ۴۳ شهرک و ناحیه صنعتی است که حدود تعداد ۱۶۰۰ واحد به بهر برداری رسیده است که چیزی  حدود ۲۵هزار نفر اشتغال در آن ها ایجاد شده است که همانطور مستحضر هستید بیشترین سهم اشتغال در صنعت توسط صنایع کوچک و متوسط در کشور دارد که از تاکیدات مقام معظم رهبری توسعه صنایع کوچک است.

وی افزود:از وظایف ما توسعه زیرساخت هایی همچون آب، برق ، گاز ، راه دسترسی و… می باشد که در بحث صنایع کوچک راه اندازی خوشه ها است که خوشه خرما که منجر به راه اندازی کنسرسیوم خرما با برند کرمان شد اکنون از موفق ها صادرات خرما به روسیه است که اکنون تولید کنندگان خرمای کشور به آن مراجعه میکنند.

غفاری افزود: در راستای توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان این شرکت اقدام به فرهنگ سازی خرید کالای کرمانی نموده است که تا کنون دستاورد های خوبی داشته است که می طلبد این موضوع در دستور کار خطبه های نماز جمعه نیز قرار گیرد.

سلیمانی امام جمعه کرمان گفت: شهرک ها و نواحی صنعتی از پتانسیل ها بسیار خوب استان هستند که با تجمیع واحد های صنعتی مشکلاتشان به حداقل می رسد و نظارت کردن بر آنها اسان تر شده است که گام بزرگی در حوزه اشتغال هستند.

وی افزود: توصیه داریم قبل از واگذاری ها واحدها در حوزه ای که می خواهند سرمایه گذاری کنند آموزش ببینند و اینکه از سوی شما هم نظارت جدی تری انجام بپذیرد خصوصا در حوزه اعطای تسهیلات که در همان حوزه هزینه گردد و امید وارم خداوند در این مسیر به شما و همکارانتان توفیق خدمت عنایت کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *