مراسم درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان ،فرماندار و معاون سیاسی عنبرآباد و جمعی از مدیران و سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی عبرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان، مجید غفاری با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای سبز در شهرکهای صنعتی و نقش آن در توسعه صنعت برای جلوگیری از خطرات آلاینده ها در این مراسم گفت: كاشت درخت، كمك شاياني به چرخه محيط زيست مي كند و اين سنت حسنه در روزهاي پاياني سال، به همدلي و تحليف قلوب در جامعه كمك خواهد كرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *