مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در نشست همنشینی دهیاری های بخش نوق با حضور معاون فرماندار شهرستان رفسنجان و انارکی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از آمادگی این شرکت به منظور واگذاری حق انتفاع در ناحیه صنعتی فردوسیه جهت سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مجید غفاری گفت: با توجه به خشکسالی های پی در پی در استان و اثر گزاری مستقیم ان بر کشاورزی و همنگونه قطعا مشاهده کردید شاهد خشک شدن باغات پسته و … در شهرستان رفسنجان هستیم و این موضوع قابل چشم پوشی نیست و باید برای اینده برنامه ریزی کرد.

وی افزود:با توجه به این مشکلات ضروریست برای صنایع تبدیلی کشاورزی سرمایه گذاری های جدی با مشارکت کشاورزان صورت گیرد زیرا بیشترین ارزش افزود در همین صنایع تبدیلی کشاورزی است که در ادامه از برون رفت سرمایه جلوگیری و موجبات اشتغال را نیز فراهم می اورد و پیشنهاد من این است ورود به حوزه صنعت را با مشارکت جوانان پیش ببرید که آینده به آن ها تعلق دارد و اکنون با کمبود جوانان توانمند شده مواجهیم.

غفاری گفت: با تلاش های همکاران من در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان ناحیه صنعتی فردوسیه دارای اکثر امکانات لازم و ضروری همچون راه دسترسی آسفالته ،آب و برق است و بستر لازم برای حضور سرمایه گذار فراهم شده است و ترغیب و دعوت سرمایه گذار به این منطقه تلاش مدیران ، بخش داران، دهیاران و خصوصا مردم را می طلبد و ما آمادگی داریم بیشترین تخفیف ممکن و تقسیط حق انتفاع و هر کاری در اختیارات من باشد برای رونق این منطقه انجام دهیم.

وی افزود:ناحیه صنعتی بهرمان نیز انشاله با تلاش های صورت گرفته تا پایان سال ۹۷ به بهر برداری خواهد رسید و امید وارم از هم اکنون اقدامات لازم برای جذب سرمایه گذار برای این ناحیه نیز در دستور کار شما قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *