نشست مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان با رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در خصوص همکاری های مشترک و دوجانبه جهت بهبود وضعیت صنایع دانش بنیان استان؛ در محل این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در این نشست مجید غفاری،مدیرعامل این شرکت گفت: شرکت شهرک های صنعتی بر روی توسعه شرکتهای دانش بنیان تمرکز ویژه داشته، از این رو تمام تلاش ما این بوده است که با حمایتهای مادی و معنوی برای توسعه فعالیتهای آنها بستری مناسب فراهم اوریم.
وی اظهار امیدوای کرد و ادامه داد: همکاری های مشترک با مجموعه پارک علم و فناوری صنعت استان می تواند به سوی دانش بنیان شدنواحدهای تولیدی و صنعت توام با علم پیش رود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان افزود: در ابتدای شکل گیری شرکت شهرک های صنعتی، ۵ شهرک وجود داشت که اکنون تعداد آن ها به ۴۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزایش یافته است ولی متاسفانه تعداد کمی از واحد های مستقر در این شهرک ها دانش بنیان می باشند.
در این دیدار عباس قوام ، رییس پارک علم و فناوری گفت: تاسیس صندوق پژوهش و فناوری در استان پتانسیل خوبی برای حمایت از صنعت استان است و پارک علم و فناوری استان برای اعطای تسهیلات به صنایع دانش بنیان حمایت های لازم را بعمل می آورد.
وی با اشاره به حمایت استقرار واحدهای زیرمجموعه پارک علم و فناوری و مراکز رشد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزود: امید داریم با همکاری دو جانبه شرکت شهرک های صنعتی و پارک بتوانیم مشکلات تولیدی صنایع دانش بنیان در شهرستان ها را رفع کرده و درصدد پیشرفت صنایع بومی استان برآییم.
در ادامه رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان با حضور در شهرک صنعتی کرمان ۲ ضمن بازدید از ساختمان مرکز فناوری و کسب و کار شرکت شهرک های صنعتی در نشستی در همین رابطه نیز شرکت کردند
در پایان این نشست از واحد صنعتی دادمان نور که در شرف دانش بنیان شدن می باشد نیر بازدید بعمل آمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *