مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از افتتاح نمازخانه جدید شرکت شهرک های صنعتی با حضور حجت السلام علیمرادی نماینده محترم مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و پدر و مادر شهید کیانی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان  مجید غفاری گفت: نماز اصلی ترین فروع دین در اسلام و از پایه های اصلی دین است که توجه به آن انسان را به بالاترین جایگاه ها در عالم می رساند و در صورتی که نماز جدی گرفته نشود محاسبه سایر اعمال انسان نیز دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور با توجه به اهمیت اختصاص فضای مناسب در برپایی فریضه نماز و با توجه به استقبال همکاران به منظور شرکت در نماز جماعت فضای جدیدی به این امر اختصاص داده شده، که این فضای از زیبایی مناسب و خدمات کامل تری برخوردار است که تلاش ما بر اسایش و راحتی نماز گزاران در مکان جدید بوده است.

در ادامه حجت السلام علیمرادی افزود: جای تقدیرو تشکر دارد که چنین سازمانی اقدام به امر پسنیده ی، نام گذاری نماز خانه شرکت به نام مبارک شهید دارد که با توجه به شواهد یکی از بهترین فضاهای موجود در شرکت می باشد که این نشان از توجه ویژه مدیریت و کارکنان این مجموعه به فریضه نماز دارد که این موضوع جای بسی خوشحالی دارد.جای بسی افتخار است که افتتاح این مجموعه با حضور پدر و مادر بزرگوار شهید کیانی صورت گرفته که امید وارم خیر برکت حضور ایشان به کل این مجموعه برسد.

وی در ادامه فزود: نماز در وصل است و راه سعادتمندی اگر آن را بدرستی دریابیم قطعا سعادتمند خواهیم شد گاهی ما ناخواسته در این موضوع کاهلی میکنیم که باید گفت هیچ چیز در زندگی به اهمیت و ارزش نماز را ندارد و مهم آنکه سروقت ادا شود و به جماعت برگزار شدن آن ارزش آن را چندین و چند برابر می کند و این نعمتی است که خداوند برای ما قرارداده است.

در پایان با اهدا یک عدد تابلو فرش به همراه گل از حضور خانواده شهید کیانی در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی کرمان قدردانی گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *