به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده محترم مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی طی حضور در شرکت شهرک های صنعتی کرمان با مجید غفاری مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار غفاری ضمن تشکر از حضور نماینده محترم مردم رفسنجان گفت: شرکت شهرک های صنعتی کرمان ظرفیت های بسیار خوبی را جهت توسعه استان ایجاد کرده است و امروز ثمره آن را در تسهیل سرمایه گذاری ها در حوزه صنعت شاهد هستیم، در گذشته هر فرد برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت می بایست مجوز های متعددی را دریافت می کرد و در ادامه برای دسترسی به خدمات اولیه همچون آب، برق ، گاز و … تمامی هزینه ها را شخصا متقبل می شد که هزینه بسیار سنگینی برای صنایع بود.

وی افزود: الحمدالله با توجه به سیاست گذاری های نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیتی به اسم شهرک های صنعتی به منظور تسهیل دسترسی به زیر ساخت های اولیه جهت سرمایه گذاری صنایع خصوصا صنایع کوچک و متوسط تاسیس شد که امروزه در شهرک ها و نواحی صنعتی استان حدود ۱۸۰۰ واحد به بهره برداری رسیده که در مجموع ۲۳۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

حجت اسلام جلالی ضمن قدر دانی از زحمات مجموعه شرکت شهرک های صنعتی گفت: امروزه کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و حداقل توقع افرادی که می خواهند در حوزه صنعت سرمایه گذاری کنند تسهیل شرایط سرمایه گذاری و کاهش بروکراسی اداری است. لذا تقاضای من افزایش بستر های سرمایه گذاری در شهرستان رفسنجان و انار است تا بتوانیم سرمایه گذاران بیشتری را جذب این منطقه نماییم.

 

 

وی افزود: امروزه شرایط کشور بگونه ای است که مناطقی مثل رفسنجان که تمرکز عمده آن روی کشاورزی تک محصولی همچون پسته است باید ظرفیت های دیگر خود را نیز فعال کند. خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقات خوبی در این شهرستان افتاده است ولی انتظارات ما بیشتر این است که این منطقه با همکاری و همراهی مجموعه شرکت شهرک های صنعتی کرمان رشد بیشتری داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *