علیرضا رزم حسینی روز پنج‌شنبه با حضور در شهرستان قلعه گنج، از خط تولید و بخش‌های مختلف کارخانه شرکت “زیبو فن آور پارس” در ناحیه صنعتی قلعه گنج بازدید کرد.

وزیر صنعت، معدن و‌ تجارت در نخستین روز سفر به جنوب استان کرمان، از یک واحد صنعتی تولید اسپیلیت و کولر آبی در ناحیه صنعتی قلعه گنج بازدید کرد.

به‌ گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ، علیرضا رزم حسینی روز پنج‌شنبه با حضور در شهرستان قلعه گنج، از خط تولید و بخش‌های مختلف کارخانه شرکت “زیبو فن آور پارس” در ناحیه صنعتی قلعه گنج بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارگران این واحد تولیدی، از نزدیک در جریان توانمندی‌ها، روند فعالیت و مهمترین مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

شرکت “زیبو فن آور پارس” از سال ١٣٩٨ با سرمایه گذاری ۵٠ میلیارد ریال از محل آورده سرمایه گذار و تسهیلات بانکی در ناحیه صنعتی قلعه گنج احداث و به بهره برداری رسیده است.

این واحد صنعتی با ظرفیت تولید سالانه ٣١۶۵٠ دستگاه انواع کولر آبی، کولر گازی، پنل و پد خورشیدی، زمینه اشتغال ٢۶ نفر را فراهم کرده است.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به جنوب استان کرمان وی را همراهی می‌کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *