علیرضا رزم حسینی روز پنج‌شنبه با حضور در شهرستان جیرفت، کارخانه شرکت “آرد الماس” در شهرک صنعتی شماره ٢ جیرفت را افتتاح و از خط تولید و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وزیر صنعت، معدن و‌ تجارت در سفر به جنوب استان کرمان، یک واحد صنعتی تولید آرد در شهرک صنعتی شماره ٢ جیرفت را افتتاح کرد.

به‌ گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان، علیرضا رزم حسینی روز پنج‌شنبه با حضور در شهرستان جیرفت، کارخانه شرکت “آرد الماس” در شهرک صنعتی شماره ٢ جیرفت را افتتاح و از خط تولید و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارگران این واحد تولیدی، از نزدیک در جریان توانمندی‌ها، روند فعالیت و مهمترین مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

کارخانه شرکت “آرد الماس” با سرمایه گذاری ۵۰٠ میلیارد ریال از محل آورده سرمایه گذار و تسهیلات بانکی در شهرک صنعتی شماره ٢ جیرفت احداث و به بهره برداری رسیده است.

این واحد صنعتی با ظرفیت تولید سالانه ۶۰ هزار تن انواع محصولات آرد، زمینه اشتغال ۳۴ نفر را فراهم کرده و امکان توسعه و تکمیل زنجیره تولید را نیز دارا می‌باشد.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به جنوب استان کرمان وی را همراهی می‌کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *