مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان از پیشرفت فیزیکی ۶۰درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مجید غفاری گفت: در راستای دستورات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی طی بررسی های صورت گرفته در بخش صنایع کوچک ۴ پروژه تعریف شد و به مرحله اجرا رسید.
وی افزود این چهار پروژه شامل برگزاری بیش از ۶۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی برای واحد های صنعتی مستقر درشهرک ها و نواحی صنعتی به منظور ارتقا دانش آن ها در حوزه های مختلف صورت خواهد گرفت. در ادامه خواهد یافت دیگر پروژه های در حال اجرا توسعه خوشه کسب و کار محصولات گلخانه ای جنوب استان بود که تا کنون دستاورد های بسیار خوبی برای استان داشته است.
وی ادامه داد: پروژه توسعه خوشه کسب و کار فرش استان کرمان که از ضرورت های احیا فرش دستباف استان بود در دستور کار قرار گرفت که تا کنون توانسته بخش از فرش دستباف کرمان را چه در حوزه تولید و چه بازار احیا و ساماندهی نماید که در ادامه آن پروژه ایجاد و توسعه کنسرسیوم صادراتی خوشه فرش دستباف کرمان به منظور حضور در بازار جهانی در دستور کار قرار گرفت که اکنون در حال اجرا است.
غفاری خاطر نشان کرد: پروژه ها با نظارت و پیگیری های این شرکت در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بالغ بر ۶۰ درصد از میزان پیش بینی شده می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *