هشت ماه است منتظر مجوز شهرک خورشیدی راین هستیم
حسین میجانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و هفته صنایع کوچک از عملکرد اداره کل محیط‌زیست استان انتقاد کرد و گفت:به عنوان یک مدیر ۸ ماه است دنبال این هستم که به محیط زیست کمک کنیم تا انرژی پاک داشته باشیم اما مجوز محیط‌زیست داده نمی‌شود و کار جلو نمی‌رود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان میجانی گفت :مجوز ۵ شهرک تخصصی خورشیدی در استان گرفته شده و در بافت اولین شهرک تخصصی خورشیدی شکل گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این نشست که باحضور معاون اقتصادی استاندار ،مدیران استانی و نمایندگان مجلس برگزار شد از مدیران استان و نمایندگان خواست تا کمک کنند شهرک‌های صنعتی استان به آب پایدار برسند.

به گفته او ۳۰ میلیون متر مکعب آب برای شهرک‌های صنعتی استان نیاز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره خاموشی‌های برق در شهرک‌ها مشکل دیگر شهرک‌های صنعتی استان را برق دانست و گفت اخرین مجوز پست فوق توزیع برق مربوط به ۱۵ سال قبل است و بایستی پست‌های جدیدی زده شود.
به گفته او درحال حاضر مجوز پست فوق توزیع در شهرک کرمان ۲ و کرمان ۴ گرفته شده است.

میجانی در این همایش تعداد کل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را ۴۵ مورد اعلام کرد که مجموعا ۲هزار و ۲۰۰ واحد اقتصادی فعال در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند.

به گفته او حدود ۱۰ درصد از واحدهای تولیدی استان به دلیل مشکلات اقتصادی موجود غیرفعال هستند.
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *