با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان ،از شرکت کنندگان در این نمایشگاه تجلیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان ۳۰ شرکت قطعه سازی و ۱۰ شرکت خودروساز در ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان حاضر و بیش از ۳۰ نمونه خودرو در این نمایشگاه از سه خودرو جدید خودرو سازان کرمانی برای اولین بار در ایران در این نمایشگاه انجام شد.
2
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان گفت : در ششمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته برخی از واحدهای شهرک های صنعتی استان کرمان که به تولید قطعات خودرو مشغول هستند حضور داشته است
غفاری افزود : استان کرمان یکی از قطب های خودرو سازی کشور است و امید می رود در زمینه ساخت قطعات نیز در آینده نزدیک روند رو به رشدی را در استان کرمان شاهد باشیم.
در آیین اختتامیه این نمایشگاه که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق برگزار شد از شرکت کنندگان با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد و غرفه کرمان موتور نیز به عنوان غرفه برتر معرفی گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *