مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان از برگزاری جلسه شورای راهبری خوشه فرش دستباف کرمان و راور با حضور نمایندگان نهاد های پشتیبان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مجید غفاری گفت: خوشه فرش دستباف در ماه های پایانی سال توسعه است و طی این سه سال فعالیت هایی در راستای توسعه خوشه صورت گرفته که در این جلسه شاخص های پایش عملکرد توسط عامل ارایه گردید.
وی افزود : در جهت توسعه و شناخت بازار ، بازدید و حضور در نمایشگاه ها ، برگزاری دوره های اموزشی و نشست های تخصصی توسط ذی نفعان صورت گرفته است.
غفاری ضمن اشاره به برنامه عمل سال های اول تا سوم به راه اندازی سرای فرش دستباف کرمان اشاره کرد و گفت: برای گردشگران خارجی نیز این موضوع جذاب خواهد بود چرا که از نزدیک با فرش کرمان اشنا خواهند شد و اختتامیه سرای فرش در آذر ماه صورت خواه گرفت . بعد از ۳ سال فعالیت پروژه خوشه فرش بایستی کلیه فعالیت ها به شبکه فراگیر سپرده شود که در این راستا انجمن فرش دستباف کرمان در حال راه اندازی است .
وی افزود: طی این جلسه مقرر شد عامل خوشه فرش کرمان و راور طی گزارش مکتوب تحلیلی از تحقق اهداف ۳ ساله خوشه را به اداره فرش سازمان ارایه نماید.
وی گفت: در پایان دو طرح “عرضه پایلوت محصولات خوشه در نمایشگاه دایمی جمهوری اسلامی در چین” و برگزاری” تور بازدید دکوراتورهای معتبر جهانی از مناطق فرش دستباف ایران بویژه کرمان،فارس و گلستان” توسط ناظر خوشه فرش دستباف کرمان و راور تشریح شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *