با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، استاندار کرمان ، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان ، مدیران شهرستان سیرجان و نمایندگان اصناف این شهرستان جلسه ای به منظور بررسی وضعیت و انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک صنفی شهرک صنعتی سیرجان ۲ برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در این جلسه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اظهار داشت: با استقرار اصناف در شهرک های صنعتی علاوه بر جمع آوری واحدهای مزاحم وآلاینده از سطح شهر وتجمیع این صنوف ،ارزش افزوده بسیاری نیز برای واحدهای صنفی ایجاد خواهد شد و پس از اتمام ساخت و ساز و آغاز بهره برداری سند ثبتی به نام مالکین منتقل خواهد شد.
IMG_2873
علی یزدانی در ادامه بیان داشت : ۹۴۵ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد و واگذاری زمین در ۷۶۵ شهرک انجام میشود و ۱۶۰ مورد نیز تقاضا محور هستند.
یزدانی اضافه کرد: اگر افراد در شهرکهای صنعتی زمین دریافت کنند اما در زمان مناسب ساخت و ساز را انجام ندهند، امکان لغو وجود دارد و در این زمینه نگرانی نداریم.
وی همچنین ابراز داشت: رویکرد ما در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران توسعه صنعتی و گره گشایی از مشکلات صنعت است و در سال آینده سیاست دولت این است که به زیرساختهای شهرکهای صنعتی توجه بیشتری شود و درزمینه حمایت از صنایع کوچک و متوسط نیز برنامه های خوبی در دست بررسی و اقدام داریم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درادامه این نشست افزود : طرح انتقال ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی به شهرک صنعتی سیرجان اقدام ارزشمندی است و باید کلیه زیرساختهای لازم و امکانات مناسب از جمله مسجد، درمانگاه و پاسگاه و … در این مجموعه دیده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *