مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان از افتتاح پروژه خط انتقال و شبکه توزیع برق دومداره شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچ و شهرک های صنعتی ایران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مجید غفاری گفت: این پروژه با طول خط انتقال ۱۲ کیلومتر با پیمانکاری شرکت راه پویان صنعت و نظارت شرکت توزیع برق جنوب استان با بودجه ای به  مبلغ ۴۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی بصورت مشترک به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه توانستیم با اتمام این طرح برق مورد نیاز فاز در حال توسعه  شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت را تامین کنیم و امروز با حضور معاونت برنامه ریزی سازمان و همچنین نماینده محترم شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جیرفت به بهربرداری برسانیم.

عزیز محمدی معاون برنامه ریزی صنایع کوچ و شهرک های صنعتی ایران افزود: جا دارد در اینجا از تلاش های مهندس غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان تقدیر کنم که در وره مدیریت ایشان جهش های قابل توجهی در ایجاد زیر ساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان رخ داده است و با توجه به ایام پر برکت دهه فجر این اقدامات به اطلاع مردم برسد تا مشت محکمی باشد به دهان دشمنان خارجی که با جو سازی ها در تلاش هستند تا خدمات دولت و نظام را کمرنگ و کوچک جلوه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *