خداوندی که میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. دست دعا به درگاهش برمی داریم که:
یا مقلب قلب ما را شاد کن
یا مدبر خانه را آباد کن
یا محول احسن الحالم نما
از بدی ها فارغ البالم نما
فرا رسیدن نوروز باستانی و رستاخیز بهار را به یکایک صنعت گران شادباش می گویم. جای بسی افتخار است که در آغاز سال 1402 هجری شمسی همراه با شکوفایی بهار طبیعت، از اهتمام و تلاش مسئولانه شما همکاران عزیز صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
شرکت شهرک های صنعتی کرمان سال 1401را با همه فراز و فرودهای تلخ و شیرینش پشت سر گذاشت و با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران این شرکت ، تهدیدها را به فرصتهایي بی نظیر مبدل ساختیم و با اجرای پروژه های جدید بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای پیشرفت شهرک های صنعتی استان کرمان حاضر شدیم
اكنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پيش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسير رشد و پويايي بي وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترینها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.
با عرض تبريك حلول سال نو، ضمن آرزوي سالي سرشار از موفقيت و سلامتي براي ملت ايران بخصوص كليه همكاران گرامي، اميدواريم به حول و قوه الهي، سعادت توفيق در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و همچنين ملت عزيزمان را داشته باشيم
حسین میجانی
رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان






بدون دیدگاه