خداوندی که میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. دست دعا به درگاهش برمی داریم که:
یا مقلب قلب ما را شاد کن 
یا مدبر خانه را آباد کن 
یا محول احسن الحالم نما
 از بدی ها فارغ البالم نما
فرا رسیدن نوروز باستانی و رستاخیز بهار را به یکایک صنعت گران شادباش می گویم. جای بسی افتخار است که در آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی همراه با شکوفایی بهار طبیعت، از اهتمام و تلاش مسئولانه شما همکاران عزیز صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
شرکت شهرک های صنعتی کرمان سال ۱۴۰۱را با همه فراز و فرودهای تلخ و شیرینش پشت سر گذاشت و با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران این شرکت ، تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم و با اجرای پروژه های جدید بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای پیشرفت شهرک های صنعتی استان کرمان حاضر شدیم
اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.
با عرض تبریک حلول سال نو، ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای ملت ایران بخصوص کلیه همکاران گرامی، امیدواریم به حول و قوه الهی، سعادت توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ملت عزیزمان را داشته باشیم
حسین میجانی
رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *