خداوندی که میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. دست دعا به درگاهش برمی داریم که:
یا مقلب قلب ما را شاد کن 
یا مدبر خانه را آباد کن 
یا محول احسن الحالم نما
 از بدی ها فارغ البالم نما
فرا رسیدن نوروز باستانی و رستاخیز بهار را به یکایک صنعت گران شادباش می گویم. جای بسی افتخار است که در آغاز سال 1402 هجری شمسی همراه با شکوفایی بهار طبیعت، از اهتمام و تلاش مسئولانه شما همکاران عزیز صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
شرکت شهرک های صنعتی کرمان سال 1401را با همه فراز و فرودهای تلخ و شیرینش پشت سر گذاشت و با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران این شرکت ، تهدیدها را به فرصت‌هایي بی نظیر مبدل ساختیم و با اجرای پروژه های جدید بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای پیشرفت شهرک های صنعتی استان کرمان حاضر شدیم
اكنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پيش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسير رشد و پويايي بي وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.
با عرض تبريك حلول سال نو، ضمن آرزوي سالي سرشار از موفقيت و سلامتي براي ملت ايران بخصوص كليه همكاران گرامي، اميدواريم به حول و قوه الهي، سعادت توفيق در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و همچنين ملت عزيزمان را داشته باشيم
حسین میجانی
رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *