وظایف بخش پاسخگویی به شکایات
v دریافت شکایات ، اعتراض و … به صورت حضوری ، تلفنی ، مکتوب و ….. از مراجعین و کارکنان شرکت .
v بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی.
v رسیدگی به نامه ها و شکایاتی که از طریق ریاست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان یا بازرسی کل کشور و یا سایر نهادها نظارتی که جهت رسیدگی ارجاع می گردد .
v راه اندازی سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در سایت شرکت استانی و بازدید روزانه از آن
v پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهاد های واحد های تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
v جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه ( بر اساس فرم مربوطه ) ، تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به اداره سازمان و مدیر عامل شرکت ، به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردم و همچنین کاهش مدت زمان پاسخگویی واحد ها گردد .
v ارسال بهنگام پاسخ شکایات به شاکیان
v انجام سایر امور محوله در حدود وظایف از طرف مافوق
لطفا جهت رسیدگی به شکایت فرم زیر را دانلود و پس از تکمیل فکس یا ارسال نمایید.
پست الکترونیکی: www.bazrasi@iec.kr.ir
عدم اطلاع رسانی درست.
گفتن نداشتن وقت برای جواب دادن