مدیریت پسماند در شهرکهای صنعتی اجرا می شود

 

 

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان :

مدیریت پسماند در شهرکهای صنعتی اجرا می شود

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان و مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری برگزار شد در خصوص نحوه همکاری در زمینه مدیریت پسماند در سطح شهرکهای صنعتی بحث و تبادل نظر شد .

در این جلسه که به دفع و تفکیک زباله و راهکارهای عملی در سطح شهرکهای صنعتی اشاره شد، مجید غفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان گفت: جهت بهره برداری هر واحد تولیدی در شهرک ویا ناحیه صنعتی نیاز به مجوز اداره محیط زیست است و بدلیل رعایت این موضوع می توان گفت همسو با قوانین محیط زیست حرکت می کنیم .

غفاری اظهارداشت: در بحث مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست نیاز به فرهنگ سازی است و در صورتی که الزام شود همه مردم و حتی صنعتگران رعایت می نمایند لیکن علیرغم پیگیری های صورت گرفته محلی جهت دفع پسماندهای صنعتی مشخص نگردیده است .

در ادامه اسماعیل جهانشاهی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرمان گفت:در خصوص زیباسازی شهر ، جلوگیری از آلایندگی های صنعتی ، دفع وتفکیک زباله ها بصورت اصولی، نیازمند همکاری تمام دستگاههای دولتی ،خصوصی می باشیم .

وی در ادامه افزود: پسماندهای صنعتی درصد کمی را نسبت به سایر پسماندها شامل می شود و نحوه دفع آن متفاوت و خطرات زیست محیطی آن نیز بیشتراست.

وی بیان کرد در جهت اهداف این سازمان وحفظ محیط زیست  نیازمند برنامه ریزی بلند مدت و همکاری است تا  در آینده دچار مشکل نشویم.

همچنین در این جلسه مدیران شرکت های خدماتی شهرکهای صنعتی کرمان مسائل ومشکلات خود را در خصوص دفع پسماند بیان نمودند.

در پایان جلسه مقرر شد جلسه آموزشی در سطح شهرکهای صنعتی  برگزار شود .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *