نماینده مردم شهرستان زرند وکوهبنان:

پتانسیل های شهرستان زرند از طریق امکان سنجی خوشه های صنعتی دنبال شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان

مشکل دریافت سند شهرک صنعتی زرند ۲ با همکاری مسئولین رفع شود

در دیدار نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان بر ضرورت امکان سنجی خوشه های صنعتی در شهرستان زرند تاکید شد.

درابتدای جلسه مجید غفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت راه اندازی مخابرات ناحیه صنعتی کوهبنان و اتمام خط انتقال گاز در شهرک صنعتی زرند ۲ گفت:تصفیه خانه شهرک صنعتی زرند ۱ در حال اتمام می باشد که از این طریق آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز شهرک تامین و در مصرف آب صرفه جویی می شود.

وی ضمن قدردانی از حضور فرماندار شهرستان زرند در جلسه یاد شده و همکاری های وی با این شرکت بیان کرد : از مهمترین مشکلات رسیدگی به وضعیت آب در شهرک های صنعتی زرند و کوهبنان و دریافت سند مالکیت شهرک صنعتی زرند ۲ می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ادامه داد: جهت افزایش اشتغال در ناحیه صنعتی کوهبنان قطعاتی را جهت فعالیت صنوف آماده سازی کرده ایم که با توجه به عدم افزایش قیمت واگذاری زمین نسبت به سال قبل، فرصت خوبی برای استقرار می باشد.

غفاری همکاری ویژه دادگاه شهرستان زرند را جهت تسریع در روند بازپس گیری و تعیین تکلیف نمودن اراضی مهم تلقی کرد وافزود:جهت رونق سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان زرند وکوهبنان مسئولین همکاری نمایند تا زیرساخت ها تکمیل و موانع سرمایه گذاری حل وفصل شود .

در ادامه جلسه حسین امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان ضمن تاکید برصرفه جویی در مصرف آب  گفت:پیگیری اسناد اراضی ، رسیدگی به وضعیت گاز و آب شهرکها ونواحی  از سوی روسای ادارت دنبال وگزارش نتایج از طریق فرماندار شهرستان زرند ارائه شود.

نماینده مردم شهرستان های زرند وکوهبنان بر امکان سنجی خوشه های صنعتی مرتبط با پتانسیل های شهرستان زرند توصیه کرد وافزود: شناسایی پتانسیل ها و امکان سنجی از طریق فرمانداری شهرستان زرند وشرکت شهرکهای صنعتی استان انجام شود.

وی در پایان ، بازدید از صنایع و برگزاری جلسه جهت رفع مشکلات صنعتگران شهرستان زرند را در دستور کار خود قرار داد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *