آسیب های اجتماعی در محیط های صنعتی تاثیر گذار اند

همایش آموزشی  آموزه های دینی و تاثیر آن بر آسیب های اجتماعی ویژه واحدهای صنعتی باهمکاری شرکت شهرکهای صنعتی کرمان و اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان درمحل  شهرک صنعتی کرمان ۲ برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان  در این  همایش یک روزه که در مرکز خدمات فناوری و کسب وکار شهرک صنعتی کرمان ۲ و با حضور مدیرعامل این شرکت ،مدیرکل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد،  به برخی آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد  پرداخته شد .

در ابتدا در خصوص شرایط و سلامت محیط های  کاری ، آگاهی از مواد مخدر صنعتی و رشد آن که آسیب پذیری بالایی در محیط های کارگری دارند ، آموزش  و پیشگیری بحث  وبررسی شد .

 در ادامه  یکی از راهکارهای اصولی پیشگیری از اعتیاد  که  بهره وری و سلامت محیط کار را به دنبال خواهد داشت ،درمان شاغلین توسط کارفرمایان ذکر شد .

همچنین  در جهت شناسایی آسیب ها و ارائه راه حل های کاربردی ، توجه ویژه به ادای فرائض دینی به خصوص نماز بعنوان یکی از راه حل های موثر در کاهش آسیب های اجتماعی  نام برده شد و به تقویت و بالابردن اعتقادات دینی شاغلین تاکید شد .

در پایان برنامه ، مداخله کارفرمایان جهت پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی و جلوگیری از رشد مصرف مواد مخدر  در محیط کار و بهبود شرایط پیشنهاد شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *