اولین جلسه شورای توسعه و تعاون بانوان کار آفرین شهرک های صنعتی استان کرمان با حضور مدیر کل بانوان و خانواده استانداری و نمایندگان سازمان های دولتی وغیردولتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان” اعظم کاظمی” مشاور بانوان این شرکت در خصوص اهداف شورا گفت: بهبود فضای کسب و کار و توسعه صنعتی و بستر سازی برای جذب زنان نخبه و صاحب اندیشه برای کار آفرینی و رفع مشکلات از مهمترین اهداف شورا می باشد.
وی ضمن اشاره به توانمندی بانوان کار آفرین در سطح شهرک های صنعتی استان افزود :
در سفر مشاور امور بانوان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از چند واحد تولیدی بازدید بعمل آمد که مشکلات آن ها نیز شناسایی شد.
در ادامه “فاطمه حسینی “مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری ضمن اشاره به حوزه های مختلف فعالیت بانوان گفت: توانمندی هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید داریم را باید عرضه کنیم زیرا که این حرکت جایگاه زن مسلمان را نشان می دهد.
وی در ادامه بیان کرد : بانوان جوان با دیدن الگو های زنان کار آفرین ،به سمت فعالیت های صنعتی و تولیدی ترغیب می شوند.
حسینی دیدار با زنان فرهیخته و توانمند را در راستای پیشبرد اهداف شورا مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: افزایش تعاملات با بانوان بازرگان ، صنعتگر نیز مد نظر قرار گیرد.
در ادامه جلسه نمایندگان دستگاههای اجرایی و سایر اعضا به ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص مسایل و مشکلات بانوان پرداختند .
این جلسه با جمع بندی گفتگو ها و دستور کار جلسه آینده به پایان رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *