سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ضمن حمایت از برگزاری نخستین جشنواره وب و کسب وکار از اعطای نشان برتر تعاملات الکترونیکی  در این جشنواره خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، توسعه کسب و کار از طریق تجارت الکترونیکی یکی از روشهای مؤثر در توسعه بازار محصولات واحدهای صنعتی به ویژه صادرات آن به شمار می رود و یکی از اقدامات ترویجی که در جهت گسترش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در بنگاه های تولیدی در دست اجرا قراردارد برگزاری جشنواره وب و کسب و کار می باشد.

گفتنی است، کسب و کارهای کوچک عمدتا به تنهایی امکان تعاملات تجاری الکترونیکی ندارند و امیدواریم با برگزاری این جشنواره و تداوم آن در سالهای آتی بتوان در این حوزه و در جهت کمک به این بنگاه ها اقدامات مؤثری به انجام رسد.

لازم به ذکر است: پرتال متقاضیان حضور در جشنواره پس از ثبت نام آنها در  وب سایت جشنواره و تکمیل فرم های خود ارزیابی، از سه منظر شاخص های محتوا و طراحی، شاخص های تعامل و خدمات الکترونیک و شاخص های فناوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در مراسم پایانی که با حضور مدیران ارشد وزارتخانه و سایر دستگاههای اجرایی کشور در مرداد ماه سالجاری برگزار خواهد شد، از برترین بنگاهها بر اساس مقیاس و حوزه فعالیت تقدیر شده و به آنها “نشان برتر تعاملات الکترونیکی” اهدا خواهد شد.

گفتنی است: علاقه مندان می توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در جشنواره وب و کسب و کار بنگاههای صنعتی،‌ معدنی و تجاری به نشانی الکترونیکی http://webfestival.mimt.gov.ir مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۱۸۵۱۹۳۹۳۳ و ۰۲۱۸۵۱۹۳۵۸۶ تماس حاصل نمایند.

poster-web

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *