شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان با برپایی غرفه در نمایشگاه تخصصی صنعت برق، آب، فاضلاب، تاسیسات و انرژی های نو که در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق برگزار شد، حضور داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان، مدیر عامل این شرکت در بازدید از این نمایشگاه گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنایع به طور کامل حمایت کرده و بر حضور گسترده شرکت های تولیدی در این نمایشگاه ها تاکید ویژه دارد و در این راستا ضمن رایزنی با برگزارکنندگان نمایشگاه های تخصصی جهت تخصیص غرفه با شرایط مناسب برای صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی تسهیلاتی نیز بدین منظور در نظر گرفته است.
غفاری افزود : شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه اقدام به برپایی غرفه نموده و قسمتی از فضای موجود را برای ارایه و معرفی محصولات و خدمات شرکت های فن بازار و کلینیک صنعت در نظر گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به حضور واحد های تولیدی وابسته به آب و برق در این نمایشگاه افزود: شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان با ایجاد رابطه مناسب با برگزارکنندگان نمایشگاه های تخصصی صنعتی، موفق به ایجاد بستری مناسب برای حضور واحد های تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی در این نمایشگاه ها نموده است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *