به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان ، همزمان با آغاز هفته دولت صبح امروز غبارروبی گلزارشهدای با حضورمدیر عامل و معاونین شرکت برگزار گردید که با نثار شاخه گل یاد وخاطره  شهدا را گرامی داشتند.وهمچنین به یاد این عزیزان با قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

غفاری در این آیین ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت دولت، اظهار کرد: این هفته یادآور فداکاری‌ها و خدمت‌گذاری شهیدان رجایی و با هنر است، باشد که همه دولتمردان آن فداکاری‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود:دولت مردان در نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آرمان های امام و شهدا لحظه ای از خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهند کرد که مردم صاحبان اصلی نظام هستند و مدیران وظیفه دارند همه توان و امکانات را درجهت ارائه خدمات مطلوب به آنان بسیج کنند.

غفاری با تاکید برضرورت همراهی و همدلی همه اقشار جامعه با دولت درجهت موفقیت در امور یادآور شد: موفقیت دولت موفقیت نظام و مردم و نیز راضی شدن شهیدان از ما است زیرا همه ما در قبال ایثارگران مسئول هستیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *