به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان این آیین با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مدیر عامل شرکت های صنعتی برگزار گردید.

مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در خصوص تفاهم نامه کاهش بار شرکت های صنعتی در ایام پیک شبکه سراسری برق تصریح نمود: این تفاهم نامه در راستای همکاری صنایع در مدیریت پیک بار سال ۹۹ منعقد می گردد و در صورت همکاری صنایع با شرکت برق، علاوه بر تخفیفاتی که شامل این صنایع  می شود، صنعت مذکور نیز از لیست احتمالی مدیریت اضطراری بار حذف خواهند شد.

وی افزود: این تفاهم نامه کمک شایانی به گذر از پیک بار سال ۹۹ خواهد کرد و این مهم باعث جلوگیری از اعمال خاموشی های ناخواسته، توسط شرکت می شود.

وی افزود: مصرف برق مشترکین صنعتی در سال گذشته  ۳۰۵ میلیون کیلو وات ساعت به مبلغ ۳۱ میلیارد تومان برق بوده است که از این بین شهرستان های سیرجان، بم و جیرفت بیشترین میزان مصرفی را داشتند.

مجتبی ثمره، مدیر دفتر مدیریت مصرف به ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت در خصوص طرح های تشویقی در حوزه صنایع پرداخت و گفت: سال گذشته ۵۲۲ تفاهم نامه بین شهرک های صنعتی و مشترکین صنعتی با قدرتی بیش از یک مگاوات مبادله شده است و مقدار دیماندی کاهش یافته در سال ۹۸ بیش از ۱۰ مگا وات بوده است و در مجموع  مبلغی قریب به ۹۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین صنعتی همکار اهداء گردیده است.

وی خاطرنشان کرد:تفاهم نامه هایی که سال ۹۸ با کلیه مشترکین صنعتی، کشاورزی و اداری منعقد شد، رشد بسیار خوبی نسبت به سال ۹۷ داشته و  در میزان پاداش مشترکین، حدود ۶۰ درصد رشد مشاهده شده است.

ثمره در ادامه سخنان خود تصریح نمود: برای گذر از پیک بار سال ۹۹ نرم افزاری طراحی شده که با استفاده از آن، بار شهرک های صنعتی و مشترکین صنعتی با قدرت بیش از یک مگاوات شهرستان های تحت حوزه عملیاتی شرکت به صورت دقیق پایش می شود.

وی افزود: با توجه به ضوابط اجرائی پاسخگویی بار مشترکین صنعتی در حوزه فعالیت این شرکت، صنایع می توانند از طرح های ذیل استفاده نموده و از تخفیفاتی که به ایشان تعلق می گیرد بهره مند شوند.

ثمره طرح های مذکور را برشمرد و گفت:جابجایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای کاری هفته از ابتدای تیرماه تا انتهای مرداد ماه، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه از ۲۰ خرداد تا ۱۵ شهریور، کاهش یا قطع بار برنامه ریزی شده از ابتدای تیر لغایت انتهای مرداد ماه برای صنایع تک شیفت، از جمله طرح هایی می باشد که این شرکت در اختیار صنایع همکار می گذارد.

در پایان غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با تشکر از تلاش های مجموعه شرکت توزیع برق جنوب گفت: مجموعه شرکت شهرک های صنعتی همچون گذشته در راستای کمک به گذر از پیک مصرف برق خصوصا تابستان آمادگی لازم را برای اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم را دارد لذا برنامه ریزی ها هم بگونه ای باشد که صنایع آسیب یا خسارتی را متحمل نشوند و بگونه ای باشد صایع بتوانند به کارشان ادامه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *