معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کرمان دستاورد های حضور کنسرسیوم صادراتی خرما ی کرمان در نمایشگاه بین المللی world food روسیه را با ارزش عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مهدی سلطانی راد معاون صنایع کوچک این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی روسیه گفت : ما توانستیم نماینده مناسبی از بخش خصوصی با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان راهی این نمایشگاه کنیم تا اقدامات لازم را به منظور شناسایی بازار روسیه انجام داده و در ادامه بتوانند ارتباط مناسبی را با خریداران این محصول برقرار نمایند.
سلطانی راد در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت توسعه صادرات خوشه نخل کریمان بعنوان کنسرسیوم صادراتی خرما که با حمایت شرکت شهرک های صنعتی ایجاد و در حال توسعه بازار می باشد در این نمایشگاه حضور یافت که از دستاورد های این نمایشگاه به حضور ۱۵۰ نفر علاقمند به محصول خرما در این غرفه می توان اشاره کرد.
وی ادامه داد : توانستیم در این نمایشگاه با ۷۰نفر از تجار و صنایع مرتبط و عرضه کنندگان این محصول ، ارتباط مناسبی برقرار و به تبادل اطلاعات بپردازیم که از جمله اطلاعات بدست آمده تقاضای بیشتر برای خرمای مضافتی و کبکاب بود.
ایشان در ادامه افزود : اکثر بازدید کنندگان خواستار عرضه این کالا بصورت مستقیم و مداوم در بازار روسیه بودند و همچنین در راستای معرفی مناسب ، کاتالوگ های ۴ زبانه و به منظور ارتباط مستمر ، وب سایتی طراحی و اطلاعات آن در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کرمان از مذاکره اختصاصی با مدیران عامل ۴ شرکت غذایی ، بزرگ روسیه خبر داد و بیان کرد : تیم اعزامی به این نمایشگاه اقدام به بررسی بازار روسیه پرداخته و توانسته است اطلاعات مفیدی را در اختیار این مجموعه قرار دهد که امیدواریم موجب توسعه صادرات این محصول به کشور روسیه در آینده نزدیک باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *