نام کارفرما: شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان
موضوع خدمات مشاوره: انتخاب عامل دفتر محلی نظام مبادلات پیمانکاری فرعی به استناد بند (ه) ماده ۲۹
قانون برگزاری مناقصات
رشته یا زمینه تخصصی مشاور: دارای حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی – مهندسی
صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی – مورد تایید
وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری
۱۳۹۵/۴/ مهلت دریافت اسناد: حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹
۱۳۹۵/۴/ مهلت تحویل اسناد: حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۹
محل دریافت اسناد: کرمان، بلوار شهید عباسپور(پارادیس)، نبش میدان عاشورا ، معاونت صنایع کوچک مراجعه
و یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور WWW.iec.kr.ir و یا از طریق سایت شرکت به آدرس
مراجعه نمایند WWW.ietc.mporg.ir به آدرس
در صورت تهیه اسناد به صورت حضوری هزینه تهیه اسناد ارزیابی کیفی: مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال می باشد که
به شماره حساب ۲۸۰۰۱۱۱۵۶۷۳۸۰۱۳ بانک توسعه تعاون می بایست واریز گردد
محل تحویل اسناد: معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی کرمان به نشانی کرمان، بلوار شهید
عباسپور(پارادیس)، نبش میدان عاشورا
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۳۱۲۷۲۰۲۴ تماس حاصل فرمایید

شرکت شهرکهای صنعتی کرمان

جهت دریافت فایل های مربوط کلیک کنید

اسناد ارزیابی کیفی مشاوران

آین نامه راه اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی ایران-گزارش شناخت

فرم اطلاعات

کاربرگ استعلام ارزیابی کیفی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *