((اهم اهداف برنامه راهبردی طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ))

Ø        اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق تابلو اعلانات ،بروشور،کتاب راهنما و…

Ø   بازنگری واصلاح ومهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت وافزایش سرعت ودقت در خدمت رسانی به مردم

Ø   تدوین منشور اخلاقی سازمان به منظور ایجاد برخورد مشفقانه ومناسب با ارباب رجوع.

Ø   نظر خواهی از مراجعان  به سازمان ،درباره کیفیت خدمت دهی وچگونگی برخورد کارکنان .

Ø   ایجاد سازوکارهای لازم،به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شوند وبرخورد با کارکنان خطاکار.

Ø   نظر سنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاه

Ø   آشنایی با نواقص ورفع آنها

Ø   بالا بردن رضایتمندی مردم از واحدها

Ø   ارائه خدمات استاندارد به ارباب رجوع

Ø   ارتقاء محیط کاری به محیطی آرام ورضایت بخش برای کارکنان وارباب رجوع

 

Ø   ونهایتا” ارتقاء وحفظ کرامت مردم در نظام اداری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *