اولین هم اندیشی بانکداری صنایع کوچک با هدف بررسی راه اندازی معاونت صنایع کوچک بانک صنعت و معدن و به منظور هم افزایی، تعاملات سازنده و رفع اشکلات فی‌مابین، ۶خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی و بین الملل، این هم اندیشی طی دو پانل تخصصی در شهرک صنعتی عباس آباد استان تهران  برپا خواهدشد.

  در پانل اول ضمن تحلیل فرآیندها و فرمت‌های اخذ تسهیلات از بانک صنعت و معدن، اولویت‌های پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک، روند پذیرش متقاضیان و فرآیند اعطای تسهیلات، شرایط پرداخت یارانه‌ها، اصلاح فرآیندها، وام های اضطراری به بنگاه‌ها، چگونگی برخورد با واحدهای دارای بدهی معوقه، چگونگی تأمین وثایق، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و نقش های محوله، استقرار شعبات بانک در شهرکهای صنعتی با حضور مسئولان  سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، بانک صنعت و معدن و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 همچنین دومین پانل تخصصی نیز با محوریت  مشاورین توانمندسازی سرمایه گذاران و ارائه خدمات مشاوره ای به صنایع کوچک با حضور مسئولان برگزار خواهدشد.

در این پانل تخصصی موضوعاتی نظیر مشاورین به عنوان اعضای کارگروه تسهیلات استانی و مدافعین طرح ها جهت اخذ تسهیلات، مشاورین در کنار واحدها از اخذ تسهیلات تا یکسال پس از بهره برداری، ارائه خدمات مشاوره ای در کل زنجیره ارزش صنایع کوچک تا یک سال پس از ارائه تسهیلات، و کانون سراسری مشاورین صنایع کوچک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *