رفع موانع تولید و ساماندهی واحد های تولیدی

رفع موانع تولید و ساماندهی واحد های تولیدی واقع در محدوده ۵۰  کیلو متری اصفهان و ۳۰  کیلومتری سایر مراکز استانی

 در راستای رفع موانع تولید و ساماندهی واحد های تولیدی واقع در محدوده ممنوعیت استقرار صنایع ، از سوی مقام عالی وزارت موارد ذیل جهت اجرا به استانها ابلاغ شده است :

۱-      صدور پروانه تولید برای محصول جدید ،افزایش ظرفیت ،تغییر نوع تولید و یا توسعه (اعم از همجوار یا غیر همجوار ) برای واحد های مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی مصوب و یا انتقال به شهرکها و یا نواحی صنعتی  از محدوده های مذکور برای دارندگان مجوز صنعتی (پروانه بهره برداری ،کارت شناسایی کارگاه و گواهی فعالیت صنعتی ) به داخل شهرکها و یا نواحی صنعتی نیاز به استعلام از سازمان حفاظت محیط زیست نمی باشد .

۲-     تغییر نوع محصول یا محصولات ،افزایش ظرفیت ،توسعه و یا انتقال به خارج از شهرکهای صنعتی با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست برای کلیه دارندگان مجوز صنعتی (پروانه بهره برداری ،کارت شناسایی کارگاه   و گواهی فعالیت صنعتی )بلامانع است . سایر تغییرات پروانه در خارج از شهرکهای صنعتی با رعایت ضوابط استقرار بلامانع است .

۳-     مجوز دارندگان کارت شناسایی کارگاه و گواهی فعالیت صنعتی در استانهای تهران ، البرزو اصفهان در صورت انتقال به شهرکهای صنعتی بدون استعلام از سازمان حفاظت محیط زیست به پروانه بهره برداری تبدیل گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *