در اولین جلسه کارگروه رابطین ایمنی وبهداشت( HSE )شهرکهای صنعتی استان کرمان، اهمیت رعایت مسائل محیط زیست ،ایمنی وبهداشت در شهرکهای صنعتی مطرح شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان “حسین معاذالهی” معاون عمران ومحیط زیست این شرکت ضمن اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی گفت: این موضوع برحسب نیاز در کلیه شهرکهای صنعتی بصورت جدی مطرح شده است  و انتظار می رود رابطین ومسئولین ایمنی وبهداشت شهرکها این مسئله را با رعایت اصول دنبال کنند.

وی استفاده از کارگران ماهر،توجه به آموزش و رعایت اصول ایمنی از سوی واحدهای صنعتی را جدی برشمرد و افزود: مسائل ایمنی بسیار مهم تلقی می شود و کوتاهی در این امر ضعف مجموعه را نشان می دهد، لذا در این خصوص با تخصیص اعتبار در سال گذشته و استقرار ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی جدید در شهرکهای صنعتی استان  مجموع شهرک های صنعتی دارای خودروی آتش نشانی به ۱۰ شهرک افزایش یافته است .

معاذالهی بیان کرد: دراین خصوص چک لیست هایی از سوی واحد عمران ومحیط زیست شرکت، جهت ارائه به رابطین ایمنی وبهداشت شهرکهای صنعتی در دست تهیه می باشد تا براساس شاخص های تدوین شده ، بررسی وثبت وقایع و حوادث انجام گیرد.

وی در ادامه افزود: رابطین ومسئولین ایمنی وبهداشت بایستی با بررسی مسائل ایمنی و بهداشتی علاوه بر شناسایی حوادث، اتفاقات وبحران ها را به حداقل برسانند تا به سمت ایمن سازی شهرکهای صنعتی  پیش روند .

همچنین درپایان این جلسه ، شرح وظایفی شامل ۱۵ عنوان توسط واحد عمران ومحیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی کرمان تدوین وبررسی شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *